Intersys

  • Η INTERSYS
    • Ιστορία
    • Η Intersys Σήμερα
    • CSR Intersys
    • Intersys Awards
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • Managed Print Services (MPS)
      • Το MPS με απλά λόγια
      • Η πλατφόρμα του Print Management
        • PaperCut
        • Y-Soft
      • Avoravo: Η δύναμη του AI στο MPS
    • Enterprise Content Management (ECM)
      • Η Λύση του M-Files
      • Η λύση του M-Files, προσαρμοσμένη στα μέτρα σας
      • Ready M-Files
        • Ready HR
        • ReadyContract
        • ReadyProcure
        • ReadyAsset
    • Production Print
    • Office Lighting
    • Remote IT
    • Document Digitization Solutions
  • ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
    • Konica
      • Konica Minolta Printing Services
    • HP
      • HP Office Printing
    • Brother Greece
      • Brother Printing
  • ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ
    • ROI Calculators
      • Calculator ReadyHR
      • Calculator ReadyContract
      • Calculator ReadyProcure
      • Calculator ReadyAsset
    • Ιστορίες πελατών
    • Inter-view | Our Blog
    • Intersys News

Τυπώστε λιγότερο, ψηφιοποιήστε περισσότερο

by Intersys / Παρασκευή, 04 Νοεμβρίου 2022 / Published in Άρθρα

Την προηγούμενη δεκαετία, εταιρείες όπως η Intersys έκαναν τους πελάτες τους να απορούν γιατί η υπόσχεση του πρωτοεμφανιζόμενου trend των MPS ήταν (και είναι) ότι θα κάνουν μέχρι και 30% οικονομία στα εκτυπωτικά κόστη. Οι πελάτες τότε ρωτούσαν με απορία, μα καλά εσείς γιατί να το θέλετε αυτό; Δεν σημαίνει λιγότερα έσοδά για εσάς; Η πραγματικότητα είναι ότι με τον τρόπο αυτό κέρδιζαν την εμπιστοσύνη του πελάτη όπως και την προτίμησή του έναντι των ανταγωνιστών. Το MPS ήταν ο τρόπος να κερδίσεις έναν πελάτη γιατί τον εισήγαγες σε έναν ολόκληρο καινούργιο κόσμο στον χώρο των εκτυπώσεων γραφείου. Ήταν μια τάση που ενεργοποιήθηκε από την τεχνολογία του Α3 και η οποία ήταν ευεργετική για τους οργανισμούς. Οι πρώτοι print providers που τη υιοθέτησαν απέδειξαν και την πρωτοπορία τους στην αγορά. Βοήθησαν τους οργανισμούς να ελέγξουν τη σπατάλη των εκτυπώσεων μέσα από συστήματα παρακολούθησης και accounting/budgeting, να επιβάλλουν πολιτικές διπλής όψης, λιγότερου χρώματος, διοχέτευσης πολυσέλιδων εκτυπώσεων σε φθηνότερου κόστους εκτυπωτές, να μειώσουν το ενεργειακό αποτύπωμα, να περικόψουν χρόνους διαχείρισης βλαβών, επανατροφοδότησης κλπ.

Παράλληλα και οι εταιρείες MPS διαπίστωσαν ένα upside. Οι καταλληλότεροι, και επίσης διασυνδεδεμένοι στο web εκτυπωτές, είχαν καλλίτερη απόδοση, λιγότερες βλάβες και γρηγορότερη απόσβεση. Επιπλέον, συγκεντρώνοντας τις εκτυπώσεις σε μεγάλα πολυμηχανήματα, μπορούσε κανείς να ωφεληθεί και από τη μείωση του εκτυπωτικού όγκου των διάσπαρτων, μικρότερων, πολύ συχνά έγχρωμων, προσωπικών εκτυπωτών, που παρήγαγαν ακριβότερο αντίγραφο. Αυτό είχε βεβαίως μεγάλο όφελος για τον πάροχο MPS γιατί προσέθετε στη σχέση του με τον πελάτη τη διαχείρηση εκτυπώσεων τις οποίες προηγουμένως δεν ήλεγχε κατ’ ανάγκη (οι μικροί εκτυπωτές είχαν ήδη μπει και στο retail και ήταν σε over-the-counter βάση και όχι συμβολαιοποιημένοι και για τη χρήση τους), αλλά και για τον πελάτη γιατί το κόστος των εκτυπώσεων στα μικρά μηχανήματα ήταν πάρα πολύ μεγάλο. Υπήρχε λοιπόν ένα inefficiency space το οποίο μέσα από το MPS θα μοιραζόταν ο πελάτης μαζί μας. Quid pro quo: μειώνεις τις εκτυπώσεις (και το χάος των πολλών εκτυπωτών), αυξάνεις την παραγωγικότητα σου και εγώ είμαι δίπλα σου για να το υλοποιήσω για σένα.

Σε μία ανάλογη φάση βρισκόμαστε και σήμερα, όπου βεβαίως η τεχνολογία έχει αλλάξει ή ωριμάσει και πάλι, ενεργοποιώντας νέες δυνατότητες. Το αντίστοιχο inefficiency space σήμερα βρίσκεται στο ότι ο πελάτης τυπώνει περισσότερο από όσο θα μπορούσε και άρα χρεώνεται σε αρκετό βαθμό χωρίς λόγο, ενώ οι πάροχοι MPS που έχουν τον τρόπο και την τεχνογνωσία να τον απαλλάξουν από αυτό, δεν μπαίνουν στη διαδικασία να το κάνουν.  Εμείς σαν Intersys, πιστεύοντας ότι υπηρετούμε την βελτιστοποίηση του γραφειακού περιβάλλοντος και όχι τον πολλαπλασιασμό των εκτυπωτικών μας εσόδων, προτείνουμε έμπρακτα στον πελάτη να τυπώνει λιγότερο. Να ψηφιοποιεί δηλαδή τις διαδικασίες που παράγουν χαρτί, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα μεγαλύτερη παραγωγικότητα, μεγαλύτερη ασφάλεια, λιγότερα λάθη, λιγότερο χάος (χάος χαρτιού, εναλλασσόμενων στελεχών, ελλείματος εκπαίδευσης κλπ). Και πάλι ο πελάτης θα ρωτήσει, εσείς γιατί να επιδιώκετε και να θέλετε να έχετε λιγότερα έσοδα, που θα συμβεί αν εγώ τυπώνω λιγότερο; Η απάντηση είναι και πάλι η ίδια. Γιατί η δουλειά μας είναι να μας εμπιστεύεστε ότι σας καθοδηγούμε σωστά στις δυνατότητες της τεχνολογίας. Γιατί εμείς είμαστε εκείνοι που πάλι θα μοιραστούμε μαζί σας το inefficiency space του χάρτινου χάους, εμείς οι ειδικοί της εκτύπωσης, που κατανοούμε τι και γιατί τυπώνετε και που γι’αυτό είμαστε οι πλέον κατάλληλοι για να σας βοηθήσουμε στο να μην τυπώνετε. Το όφελος άρα από την εξάλειψη του inefficiency space σήμερα είναι και για τους δύο προφανές. Και πάλι quid pro quo: μειώνεις το χάος των πολλών εκτυπώσεων, αυξάνεις την παραγωγικότητα σου και εμείς είμαστε δίπλα σου για να το υλοποιήσουμε για σένα.

Η Intersys παραμένει στις τεχνολογικές εξελίξεις. Δουλειά και μέλημά της είναι να εκμεταλλεύεται αυτές τις τεχνολογικές εξελίξεις και για λογαριασμό της αλλά πρωτίστως για λογαριασμό του πελάτη. Η τεχνολογική εξέλιξη δεν μπορεί να σταματήσει, είναι ασταμάτητη. Και για όσους την υπηρετούν είναι μαραθώνιος. Δεν είναι sprint. Πρέπει να βγούμε από τη λογική ότι, πούλα όσο περισσότερο μπορείς, πάρε από τον πελάτη όσα περισσότερα μπορείς. Αυτή είναι μία λογική καταστροφική η οποία δεν αντέχει σε έναν μαραθώνιο μακράς και καλής σχέσης με τον πελάτη. Ιδιαίτερα σε ότι αφορά την αυτοματοποίηση των διαδικασιών ενός γραφείου, το όφελος είναι πολλαπλά μεγαλύτερο από το εκτυπωτικό κόστος το οποίο γλυτώνει κανείς, γιατί οι ψηφιοποιημένες διαδικασίες απαλλάσσουν πάρα πολλούς εργαζόμενους από πάρα πολλά χρονοβόρα tasks και έτσι τους επιτρέπει στο να επικεντρώνονται με μεγαλύτερη έμφαση στα παραγωγικά για την εταιρεία τους θέματα.

Η Intersys όπως πολλές ελληνικές εταιρείες τα τελευταία χρόνια πέρασε δυσκολίες. Μέσα από αυτές τις δυσκολίες ανακάλυψε τρόπους μέσα από το ίδιο της τo χαρτοφυλάκιο, στην ίδια της τη μεγάλη και πολυετή εμπειρία, στο ίδιο της το παρελθόν σαν εταιρεία παροχής ψηφιακών λύσεων, να βρει τρόπους να τη βοηθήσουν στην πρόκληση του turn around. Αυτήν την πολύτιμη εμπειρία τη μετουσίωσε σε λύσεις που μπορεί και πρέπει να ενδιαφέρουν κάθε μικρομεσαία επιχείρηση. Είναι λοιπόν βιωματική η συμβουλευτική προσέγγιση της Intersys, έχει περάσει από αυτές τις διαδικασίες η ίδια, ο κόσμος της τις γνωρίζει εξίσου βιωματικά και άρα μπορεί πολύ εύκολα να τις αναγνωρίσει και να τις επαναλάβει στο χώρο του πελάτη.

5
  • Tweet
Tagged under: digital transformation, digitalization

What you can read next

The Resurgence of A4: A Shift in Managed Print Services
H Brother και η Intersys ως αρωγοί ανάπτυξης των επιχειρήσεων
Το COVID-19 αναγκάζει μια από τις μεγαλύτερες εξελίξεις στην επένδυση τεχνολογίας στην ιστορία

Recent Posts

  • The Core Pillars of a Successful MPS SLA: PART III – How Ownership Status Impacts Your SLA

    Your decision to own or lease your printer flee...
  • Bronze Bite Award for “Innovative Printer Fleet Management: The role of Avoravo in the Success of Intersys SA”

    Με υπερηφάνεια ανακοινώνουμε την Τρίτη 17 Σεπτε...
  • The Core Pillars of a Successful MPS SLA: Part II – Ensuring Uninterrupted Service and Minimizing Disruption

    Part II of this series delves into the key stra...
  • The Core Pillars of a Successful MPS SLA: PART I – Getting the Essentials Right

    When negotiating a Managed Print Services (MPS)...
  • Print Management SW: A Necessity or a Splurge?

    In a world where efficiency and sustainability ...

Πρόσφατα σχόλια

    Featured Posts

    • The Core Pillars of a Successful MPS SLA: PART III – How Ownership Status Impacts Your SLA

      0 comments
    • Bronze Bite Award for “Innovative Printer Fleet Management: The role of Avoravo in the Success of Intersys SA”

      0 comments
    • The Core Pillars of a Successful MPS SLA: Part II – Ensuring Uninterrupted Service and Minimizing Disruption

      0 comments
    • The Core Pillars of a Successful MPS SLA: PART I – Getting the Essentials Right

      0 comments
    • Print Management SW: A Necessity or a Splurge?

      0 comments

    Archives

    • Οκτώβριος 2024
    • Σεπτέμβριος 2024
    • Αύγουστος 2024
    • Ιούνιος 2024
    • Μάιος 2024
    • Απρίλιος 2024
    • Δεκέμβριος 2023
    • Ιανουάριος 2023
    • Δεκέμβριος 2022
    • Νοέμβριος 2022
    • Οκτώβριος 2022
    • Σεπτέμβριος 2022
    • Αύγουστος 2022
    • Ιούλιος 2022
    • Μάιος 2022
    • Απρίλιος 2022
    • Μάρτιος 2022
    • Φεβρουάριος 2022
    • Οκτώβριος 2021
    • Σεπτέμβριος 2021
    • Αύγουστος 2021
    • Μάιος 2021
    • Φεβρουάριος 2021
    • Ιανουάριος 2021
    • Δεκέμβριος 2020
    • Νοέμβριος 2020
    • Οκτώβριος 2020
    • Αύγουστος 2020
    • Ιούλιος 2020
    • Μάιος 2020
    • Απρίλιος 2020
    • Οκτώβριος 2019
    • Ιούνιος 2019
    • Μάιος 2019
    • Απρίλιος 2019
    • Μάρτιος 2019
    • Φεβρουάριος 2019
    • Ιανουάριος 2019
    • Δεκέμβριος 2018
    • Νοέμβριος 2018
    • Οκτώβριος 2018

    Categories

    • Case Studies
    • News releases
    • Podcasts
    • Άρθρα

    Tags

    Award brother printer business transformation BusinessUndercover covid covid-19 cybersecurity data data encryption data protection data security digitalization digital transformation digital trasnf Greek Tech Intersys Team managed print services microchip shortage OCR PLOTTER podcast Printing Remote Management RMM secure by design secure printing security security award tech industry Technology technology news Tech Pioneer tips transformation work from home Απομακρυσμένη Διαχείριση έλλειψη μικροτσίπ ασφάλεια εγγράφων γραφείο εκτυπωτής εκτύπωση εργασία οδηγός οικειακό γραφείο ψηφιοποίηση

    ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

    • Ευκαιρίες Καριέρας
    • Φόρμα Επικοινωνίας
     Τιμολόγηση

    NEWSLETTER

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ INTERSYS

    • Η Intersys® σήμερα
    • Ιστορία
    • News
    • Πολιτική Απορρήτου
    • ISO & Πολιτική Ποιότητας
    • Δίκτυο Συνεργατών
    • Τμήμα Καταναλωτικών Προϊόντων
    • Αναφορές

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

    T: 210 95 54 000
    Email: intersys@intersys.gr

    Intersys Α.Ε.
    Θέση Ντοροβάτεζα, Μαρκόπουλο, Αττική

    Αρ. Γ.Ε.ΜΗ.: 336901000

    Βρείτε μας στο χάρτη

    • GET SOCIAL

    Intersys © 2020 All rights reserved. Όροι χρήσης | Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων

    TOP
    Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς να επεξεργαστούμε δεδομένα όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες δυνατότητες και λειτουργίες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεων
    Η τεχνική αποθήκευση ή η πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}