Intersys

  • Η INTERSYS
    • Ιστορία
    • Η Intersys Σήμερα
    • CSR Intersys
    • Intersys Awards
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • Managed Print Services (MPS)
      • Το MPS με απλά λόγια
      • Η πλατφόρμα του Print Management
        • PaperCut
        • Y-Soft
      • Avoravo: Η δύναμη του AI στο MPS
    • Enterprise Content Management (ECM)
      • Η Λύση του M-Files
      • Η λύση του M-Files, προσαρμοσμένη στα μέτρα σας
      • Ready M-Files
        • Ready HR
        • ReadyContract
        • ReadyProcure
        • ReadyAsset
    • Production Print
    • Office Lighting
    • Remote IT
    • Document Digitization Solutions
  • ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
    • Konica
      • Konica Minolta Printing Services
    • HP
      • HP Office Printing
    • Brother Greece
      • Brother Printing
  • ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ
    • ROI Calculators
      • Calculator ReadyHR
      • Calculator ReadyContract
      • Calculator ReadyProcure
      • Calculator ReadyAsset
    • Ιστορίες πελατών
    • Inter-view | Our Blog
    • Intersys News

Τι είναι η απομακρυσμένη παρακολούθηση και διαχείριση (RMM);

by Intersys / Τρίτη, 15 Φεβρουαρίου 2022 / Published in Άρθρα

Η πανδημία έχει αλλάξει τη ζωή μας σε πολλές εκφάνσεις της. Μία από τις συνέπειες της στο επαγγελματικό περιβάλλον, είναι η στροφή πολλών οργανισμών σε απομακρυσμένη και υβριδική εργασία για τους υπαλλήλους τους. Επιπλέον, όλες οι λύσεις συντήρησης και τεχνικής υποστήριξης που διατηρούν λειτουργική μια επιχείρηση, γίνονται όλο και περισσότερο απομακρυσμένα. Ωστόσο, η μετάβαση σε αυτά τα μοντέλα αποτελεί πρόκληση για πολλούς οργανισμούς, μιας και συχνά χρησιμοποιούν συμβατικές λύσεις πληροφορικής.

Τι είναι το RMM (Remote Monitoring & Management);

Η απομακρυσμένη παρακολούθηση και διαχείριση, εν συντομία RMM, αναφέρεται στην παρακολούθηση και απομακρυσμένη διαχείριση δικτύων, υπολογιστών και τερματικών. Υλοποιείται ως υπηρεσία από παρόχους υπηρεσιών πληροφορικής (MSP) προς τους πελάτες που το έχουν ανάγκη.

Το RMM αποτελείται από το λογισμικό απομακρυσμένης παρακολούθησης και τα εργαλεία διαχείρισης δικτύου που χρησιμοποιούνται από τον πάροχο της υπηρεσίας. Μερικές φορές μπορεί να το ακούσετε να αναφέρεται ως απομακρυσμένη διαχείριση IT. Οι πάροχοι υπηρεσιών χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες RMM για να διαχειρίζονται και να παρακολουθούν τα συστήματα πληροφορικής των πελατών τους, χωρίς να χρειαστεί να βρεθούν φυσικά στις εγκαταστάσεις τους, μέσω τοπικά εγκατεστημένων servers.

Ενδεικτικές λειτουργίες του RMM:

  • Συλλογή πληροφοριών τερματικών για παρακολούθηση υγείας τους.
  • Παρακολούθηση πολλαπλών τερματικών των πελατών ταυτόχρονα.
  • Δημιουργία ειδοποιήσεων όταν προκύπτουν προβλήματα.
  • Αυτοματοποίηση της δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας.
  • Αυτοματοποίηση και προγραμματισμός ροής εργασιών συντήρησης.
  • Ασφάλεια συστημάτων μέσω Antivirus.

Οφέλη του RMM

Υπάρχουν πολλά πλεονεκτήματα που προσφέρει το λογισμικό RMM και οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μπορούν να τα αξιοποιήσουν για να συνεχίσουν την εργασία τους απρόσκοπτα. Αυτά τα οφέλη περιλαμβάνουν:

Παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο:

Η υπηρεσία RMM παρακολουθεί το σύστημά σας όλο το εικοσιτετράωρο, καθιστώντας δυνατή την ειδοποίηση σας από τον πάροχο της υπηρεσίας, εάν προκύψει οποιοδήποτε πρόβλημα. Σκεφτείτε ένα RMM ως ένα τρίτο ισχυρό μάτι που δεν κουράζεται ποτέ να παρακολουθεί τα συστήματά σας!

Βοηθά στην έγκαιρη επίλυση προβλημάτων:

Είναι λογικό να μην έχετε την πολυτέλεια του χρόνου να παρακολουθείτε συνεχώς το σύστημά σας και να επιδιορθώνετε προβλήματα καθώς εντοπίζονται. Ένα καλό λογισμικό RMM σάς βοηθά να τα διορθώσετε αμέσως μετά τον εντοπισμό τους, στέλνοντας συγκεκριμένες ειδοποιήσεις στον πάροχο της υπηρεσίας ο οποίος σας ενημερώνει άμεσα για το πρόβλημα.

Προλαμβάνει μια διακοπή λειτουργίας:

Ο χρόνος διακοπής λειτουργίας από μία βλάβη ή έναν επικίνδυνο ιό, μπορεί να είναι πολύ δαπανηρός για την επιχείρησή σας. Μια τέτοια διακοπή μπορεί να έχει ακόμη πιο σημαντικές συνέπειες αν το σύστημά σας παρουσιάσει πρόβλημα σε ώρες αιχμής. Το λογισμικό RMM βοηθά στον προληπτικό εντοπισμό πιθανών προβλημάτων και στέλνει έγκαιρα ειδοποιήσεις και αναλυτικές πληροφορίες στην έμπειρη ομάδα που σας υποστηρίζει (MSP). Έτσι έχετε έγκαιρη ενημέρωση και καθοδήγηση για τη διόρθωση προβλημάτων ακόμη και πριν εμφανιστούν και βλάψουν την απόδοσή σας.

Βοηθά να παρατείνετε τη διάρκεια ζωής των συσκευών σας:

Ο συχνός έλεγχος του αυτοκινήτου σας αυξάνει τον αριθμό των ετών που μπορείτε να το έχετε σε καλή κατάσταση. Είναι το ίδιο με τα συστήματα πληροφορικής που χρησιμοποιείτε. Όταν τα φροντίζετε καλά, μπορούν να σας εξυπηρετήσουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Το λογισμικό RMM διασφαλίζει ότι επιλύετε τα προβλήματα συστημάτων προτού αυτά χτυπήσουν, ειδοποιώντας σας για πιθανές απειλές.

Αυτοματισμός:

Οι εργασίες ρουτίνας, όπως τα καθημερινά αντίγραφα ασφαλείας, είναι πολύ κουραστικές. Το λογισμικό RMM μπορεί να ρυθμιστεί για να εκτελεί τέτοιες εργασίες χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.

 

Το RMM λοιπόν είναι το λογισμικό που μπορεί να υποστηρίξει μια επιχείρηση στην απρόσκοπτη λειτουργία της, όταν τα τρέχοντα συστήματα και οι ανθρώπινοι πόροι είναι πολλές φορές δύσκολο ή και αδύνατο να την εξασφαλίσουν. Έτσι, οι εργασίες και τα συστήματα λειτουργούν άψογα, με εύκολη και ασφαλή απομακρυσμένη διαχείριση, κάτι που είναι πιο επιτακτικό από ποτέ σε περιόδους με έντονη τηλεργασία όπως αυτή που διανύουμε.

6
  • Tweet
Tagged under: Remote Management, RMM, Απομακρυσμένη Διαχείριση

What you can read next

The Resurgence of A4: A Shift in Managed Print Services
The Core Pillars of a Successful MPS SLA: Part II – Ensuring Uninterrupted Service and Minimizing Disruption
H Brother και η Intersys ως αρωγοί ανάπτυξης των επιχειρήσεων

Recent Posts

  • The Core Pillars of a Successful MPS SLA: PART III – How Ownership Status Impacts Your SLA

    Your decision to own or lease your printer flee...
  • Bronze Bite Award for “Innovative Printer Fleet Management: The role of Avoravo in the Success of Intersys SA”

    Με υπερηφάνεια ανακοινώνουμε την Τρίτη 17 Σεπτε...
  • The Core Pillars of a Successful MPS SLA: Part II – Ensuring Uninterrupted Service and Minimizing Disruption

    Part II of this series delves into the key stra...
  • The Core Pillars of a Successful MPS SLA: PART I – Getting the Essentials Right

    When negotiating a Managed Print Services (MPS)...
  • Print Management SW: A Necessity or a Splurge?

    In a world where efficiency and sustainability ...

Πρόσφατα σχόλια

    Featured Posts

    • The Core Pillars of a Successful MPS SLA: PART III – How Ownership Status Impacts Your SLA

      0 comments
    • Bronze Bite Award for “Innovative Printer Fleet Management: The role of Avoravo in the Success of Intersys SA”

      0 comments
    • The Core Pillars of a Successful MPS SLA: Part II – Ensuring Uninterrupted Service and Minimizing Disruption

      0 comments
    • The Core Pillars of a Successful MPS SLA: PART I – Getting the Essentials Right

      0 comments
    • Print Management SW: A Necessity or a Splurge?

      0 comments

    Archives

    • Οκτώβριος 2024
    • Σεπτέμβριος 2024
    • Αύγουστος 2024
    • Ιούνιος 2024
    • Μάιος 2024
    • Απρίλιος 2024
    • Δεκέμβριος 2023
    • Ιανουάριος 2023
    • Δεκέμβριος 2022
    • Νοέμβριος 2022
    • Οκτώβριος 2022
    • Σεπτέμβριος 2022
    • Αύγουστος 2022
    • Ιούλιος 2022
    • Μάιος 2022
    • Απρίλιος 2022
    • Μάρτιος 2022
    • Φεβρουάριος 2022
    • Οκτώβριος 2021
    • Σεπτέμβριος 2021
    • Αύγουστος 2021
    • Μάιος 2021
    • Φεβρουάριος 2021
    • Ιανουάριος 2021
    • Δεκέμβριος 2020
    • Νοέμβριος 2020
    • Οκτώβριος 2020
    • Αύγουστος 2020
    • Ιούλιος 2020
    • Μάιος 2020
    • Απρίλιος 2020
    • Οκτώβριος 2019
    • Ιούνιος 2019
    • Μάιος 2019
    • Απρίλιος 2019
    • Μάρτιος 2019
    • Φεβρουάριος 2019
    • Ιανουάριος 2019
    • Δεκέμβριος 2018
    • Νοέμβριος 2018
    • Οκτώβριος 2018

    Categories

    • Case Studies
    • News releases
    • Podcasts
    • Άρθρα

    Tags

    Award brother printer business transformation BusinessUndercover covid covid-19 cybersecurity data data encryption data protection data security digitalization digital transformation digital trasnf Greek Tech Intersys Team managed print services microchip shortage OCR PLOTTER podcast Printing Remote Management RMM secure by design secure printing security security award tech industry Technology technology news Tech Pioneer tips transformation work from home Απομακρυσμένη Διαχείριση έλλειψη μικροτσίπ ασφάλεια εγγράφων γραφείο εκτυπωτής εκτύπωση εργασία οδηγός οικειακό γραφείο ψηφιοποίηση

    ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

    • Ευκαιρίες Καριέρας
    • Φόρμα Επικοινωνίας
     Τιμολόγηση

    NEWSLETTER

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ INTERSYS

    • Η Intersys® σήμερα
    • Ιστορία
    • News
    • Πολιτική Απορρήτου
    • ISO & Πολιτική Ποιότητας
    • Δίκτυο Συνεργατών
    • Τμήμα Καταναλωτικών Προϊόντων
    • Αναφορές

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

    T: 210 95 54 000
    Email: intersys@intersys.gr

    Intersys Α.Ε.
    Θέση Ντοροβάτεζα, Μαρκόπουλο, Αττική

    Αρ. Γ.Ε.ΜΗ.: 336901000

    Βρείτε μας στο χάρτη

    • GET SOCIAL

    Intersys © 2020 All rights reserved. Όροι χρήσης | Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων

    TOP
    Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς να επεξεργαστούμε δεδομένα όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες δυνατότητες και λειτουργίες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Προτιμήσεων
    Η τεχνική αποθήκευση ή η πρόσβαση είναι απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό αποθήκευσης προτιμήσεων που δεν ζητούνται από τον συνδρομητή ή τον χρήστη.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Manage {vendor_count} vendors Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}