×

ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΥΒΡΙΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ CANON

Το Φορτηγό Υβριδικής Εργασίας της Canon έρχεται και στην Ελλάδα και αποτελεί ένα ζωντανό demo των πιο σύγχρονων λύσεων υβριδικής εργασίας της Canon. Δηλώστε συμμετοχή και μάθετε τα πάντα για το πως μπορούν οι λύσεις τεχνολογίας της Canon να σας βοηθήσουν να απελευθερώσετε την παραγωγικότητα της επιχείρησής σας.

Δηλώστε Συμμετοχή

Intersys

  • Η INTERSYS
    • Ιστορία
    • Η Intersys Σήμερα
    • Η Intersys για τα Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • Managed Print Services (MPS)
      • Το MPS με απλά λόγια
      • Η πλατφόρμα του Print Management
      • Avoravo: Η δύναμη του AI στο MPS
    • Enterprise Content Management (ECM)
      • Το ECM με απλά λόγια
      • Η λύση Therefore
      • Το Therefore στα μέτρα σας
      • Ready Therefore
        • ReadyHR
        • ReadyContract
        • ReadyProcure
        • ReadyAsset
    • Production Print
    • eService Large Format
    • Office Lighting
    • Office Security
    • Remote IT
    • Document Digitization Solutions
  • ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
    • Canon
      • Office Printing
      • Production Printing
      • Plotters
      • Εκτυπωτές ξηρογραφίας
      • Σήμανση και POS
      • Document Scanners
      • Software Solutions
      • Print Management Software
    • HP
      • HP Office Printing
    • Brother Greece
      • Brother Printing
    • Ideal
      • Καταστροφείς Εγγράφων
      • Κοπτικά Μηχανήματα
    • Αxis
    • Milestone Systems
    • IRIS
    • N-ABLE
    • Therefore
  • ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ
    • ROI Calculators
      • Calculator Επιδότησης – Ψηφιακά Εργαλεία Μμε
    • Ιστορίες πελατών
    • Inter-view | Our Blog
    • Intersys News

Το COVID-19 αναγκάζει μια από τις μεγαλύτερες εξελίξεις στην επένδυση τεχνολογίας στην ιστορία

by Intersys / Πέμπτη, 01 Οκτωβρίου 2020 / Published in Άρθρα

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ – (ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ) – Οι εταιρείες ξόδεψαν το ισοδύναμο περίπου 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ την εβδομάδα για την τεχνολογία που επιτρέπει την ασφαλή και οικιακή εργασία κατά τη διάρκεια του COVID-19, αποκαλύπτει το 2020 Harvey Nash / KPMG CIO Survey. Αυτή ήταν μια από τις μεγαλύτερες αυξήσεις στην επένδυση τεχνολογίας στην ιστορία – με τους Τεχνολογικούς ηγέτες στον κόσμο να ξοδεύουν περισσότερα από την ετήσια αύξηση του προϋπολογισμού τους σε μόλις τρεις μήνες, καθώς η παγκόσμια κρίση συνέβη, και οι κλειδαριές άρχισαν να επιβάλλονται.

Η μεγαλύτερη έρευνα τεχνολογικής ηγεσίας στον κόσμο με περισσότερους από 4.200 ηγέτες πληροφορικής, αναλύοντας απαντήσεις από οργανισμούς με συνδυασμένη δαπάνη τεχνολογίας άνω των 250 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ, διαπίστωσε επίσης ότι η ασφάλεια και το απόρρητο είναι η κορυφαία επένδυση κατά τη διάρκεια του COVID-19 και η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο (κατά 35%) είναι πλέον η πιο «απαιτούμενη» τεχνολογική ικανότητα στον κόσμο. Αυτή είναι η πρώτη φορά που μια δεξιότητα που σχετίζεται με την ασφάλεια προηγείται της λίστας των παγκόσμιων τεχνολογικών ελλείψεων για πάνω από μια δεκαετία. Τέσσερις στους 10 ηγέτες πληροφορικής αναφέρουν ότι η εταιρεία τους έχει υποστεί περισσότερες επιθέσεις στον κυβερνοχώρο, με περισσότερα από τα τρία τέταρτα αυτών των επιθέσεων από το «ηλεκτρονικό ψάρεμα» (83%) και σχεδόν τα δύο τρίτα από κακόβουλο λογισμικό (62%), υποδηλώνοντας ότι η μαζική μετάβαση στην οικιακή εργασία έχει αυξήσει την έκθεση από υπαλλήλους.

Παρόλο που οι τεχνολογικές δαπάνες έχουν αυξηθεί δραματικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η έρευνα διαπίστωσε ότι οι προϋπολογισμοί τεχνολογίας θα είναι πιο περιορισμένοι κατά το επόμενο έτος. Πριν το COVID-19, πάνω από τους μισούς (51%) των ηγετών πληροφορικής ανέμεναν αύξηση του προϋπολογισμού τους στους επόμενους 12 μήνες, αλλά κατά τη διάρκεια της πανδημίας ο αριθμός αυτός μειώθηκε στο 43%. Αυτό εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει μια καθαρή αύξηση των προϋπολογισμών και παραμένει σχεδόν διπλάσια από τις δαπάνες πληροφορικής το 2009 – μετά την παγκόσμια οικονομική κρίση του 2008.

Άλλα βασικά ευρήματα από τη μεγαλύτερη έρευνα τεχνολογίας στον κόσμο περιλαμβάνουν:

  • Οι ψηφιακές εταιρείες απομακρύνονται– Οι ψηφιακοί ηγέτες είχαν περισσότερες πιθανότητες από τους μη ψηφιακούς ηγέτες να κάνουν πρόσθετες τεχνολογικές επενδύσεις ως αποτέλεσμα του COVID-19 – με 50% περισσότερους οργανισμούς που είναι «πολύ» ή «εξαιρετικά αποτελεσματικοί» στη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών, ξοδεύοντας ένα επιπλέον 21-50%. Αυτές οι επενδύσεις επικεντρώθηκαν σε υλοποιήσεις μεγάλης κλίμακας των Κατανεμημένων Cloud (42%) και SaaS (34%). Η κρίση έχει χρησιμεύσει για να τονίσει ένα αυξανόμενο χάσμα μεταξύ των οργανισμών που οδηγούν τη στρατηγική τους μέσω της τεχνολογίας και εκείνων που δεν είναι.
  • Ανησυχίες για την ψυχική υγεία –8 στους 10 ηγέτες IT κατά τη διάρκεια του COVID-19 ανησυχούν για την ψυχική υγεία των ομάδων τους, με αποτέλεσμα 6 στους 10 ηγέτες πληροφορικής (58%) να θέσουν σε εφαρμογή προγράμματα για την υποστήριξη του προσωπικού τους.
  • Cloud Investment up – Η επένδυση στην ασφάλεια και το απόρρητο είναι η πιο σημαντική τεχνολογική επένδυση κατά τη διάρκεια του COVID-19 (47%) και η επένδυση σε υποδομές / cloud είναι η τρίτη πιο σημαντική, με τον αριθμό των ηγετών πληροφορικής  που εξετάζουν ενεργά το διανομή υπηρεσιών Cloud, σχεδόν διπλασιασμένο σε μόλις 12 μήνες (από 11% έως 21%).
  • Ελλείψεις δεξιοτήτων– Πριν από το COVID-19, το 2020 οι ελλείψεις δεξιοτήτων παρέμειναν κοντά στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών. Στη συνέχεια, οι ελλείψεις στο ταλέντο της τεχνολογίας παρέμειναν υψηλές, μειώθηκαν οριακά μόνο σε σύγκριση με την παγκόσμια οικονομική κρίση του 2008. Εκτός από τις δεξιότητες ασφάλειας στον κυβερνοχώρο (35%), οι επόμενες τρεις πιο σπάνιες τεχνολογικές δεξιότητες είναι η διαχείριση οργανωτικών αλλαγών (27%), η αρχιτεκτονική των επιχειρήσεων (23%) και η τεχνική αρχιτεκτονική και η προηγμένη ανάλυση στο 22%.

Ο Sean Gilligan, Πρόεδρος τουTechnology Recruitment – North America, Harvey Nash USA, δήλωσε :  «Το ψηφιακό χάσμα συνεχίζει να αυξάνεται. Οι οργανισμοί που έχουν αξιοποιήσει την τεχνολογία ως στρατηγική το 2020 και όχι μόνο ως εργαλείο επιβίωσης, θα ξεπεράσουν και θα καινοτομήσουν τους ανταγωνιστές τους. Αυτό περιλαμβάνει τη χρήση τεχνολογίας για να επιτρέψει την ευημερία του απομακρυσμένου εργατικού δυναμικού τους, την αποφυγή εξάντλησης των εργαζομένων και την έξυπνη κλιμάκωση της παραγωγικότητας και της πρόσληψης των εργαζομένων. Αυτό θα είναι καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία των εταιρειών το 2021. ”

Ο Steve Bates, Principal, KPMG στις ΗΠΑ και παγκόσμιος ηγέτης του CIO Center of Excellence της KPMG International, δήλωσε :  «Το IT στη νέα πραγματικότητα θα διαμορφωθεί από μοτίβα οικονομικής ανάκαμψης μοναδικά για κάθε τομέα, τοποθεσία και εταιρεία. Ενώ ο κάθε CIO αποκρίνεται σε αυτές τις δυνάμεις διαφορετικά, ένα πράγμα παραμένει συνεπές. το επείγον να δράσουμε γρήγορα και αποφασιστικά. Η τεχνολογία δεν ήταν ποτέ πιο σημαντική για την ικανότητα των οργανισμών να επιβιώσουν και να ευδοκιμήσουν ».

COVID-19: Τα επιχειρηματικά ζητήματα που το διοικητικό συμβούλιο θέλει να αντιμετωπίσει:

  • Ενεργοποίηση του εργατικού δυναμικού– Τα προηγούμενα χρόνια, αυτό τείνει να είναι μια μεσαία προτεραιότητα για τους ηγέτες της τεχνολογίας, αλλά έχει φτάσει στις τρεις πρώτες μετά την έναρξη του COVID-19 (από την όγδοη θέση πριν από την πανδημία) που οδηγείται από τη μαζική μετάβαση προς απομακρυσμένη εργασία. Η λειτουργική αποδοτικότητα και η αφοσίωση των πελατών διατηρούν τις κορυφαίες θέσεις τους, αλλά ο σκοπός αυτών έχει αλλάξει υπό το φως του COVID-19.
  • Ψηφιακός μετασχηματισμός– Για σχεδόν τους μισούς (47%) των ηγετών πληροφορικής, το COVID-19 έχει επιταχύνει μόνιμα τον ψηφιακό μετασχηματισμό και την υιοθέτηση αναδυόμενων τεχνολογιών (AI, ML, blockchain και αυτοματισμός).
  • Αναδυόμενες τεχνολογίες– Οι εφαρμογές μικρής κλίμακας της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) και της Machine Learning (ML) έχουν αυξηθεί από 21% πριν από το COVID-19 σε 24% τώρα, ένα σημαντικό άλμα σε μια περίοδο λίγων μόνο μηνών.
  • Λογισμικό Marketplace as a Service (SaaS)– Αυτός είναι ο μεγαλύτερος νικητής σε σύγκριση με το 2019. Οι υλοποιήσεις μεγάλης κλίμακας υπερδιπλασιάστηκαν από 7% το 2019 σε 23% φέτος. Ένας στους έξι οργανισμούς έθεσε σε εφαρμογή τους τελευταίους 12 μήνες.

Απομακρυσμένη εργασία και η νέα συμφωνία για υπαλλήλους:

  • Η απομακρυσμένη εργασία είναι εδώ για να μείνει– το 86% των ηγετών πληροφορικής μετέφεραν ένα σημαντικό μέρος του εργατικού δυναμικού τους σε απομακρυσμένη εργασία και το 43% αναμένουν περισσότεροι από τους μισούς υπαλλήλους τους να εργαστούν από το σπίτι μετά την πανδημία.
  • Συνεργασία και εργασιακή κουλτούρα– Ως αποτέλεσμα της εξ αποστάσεως εργασίας, το 70% των ηγετών πληροφορικής ανέφεραν αυξημένη συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων και των τεχνολογικών ομάδων και πάνω από τους μισούς (52%) δήλωσαν ότι δημιούργησε μια κουλτούρα ένταξης στην ομάδα τεχνολογίας.
  • Η νέα συμφωνία για τους υπαλλήλους– Η τοποθεσία της εργασίας και η απομακρυσμένη εργασία έχει εξελιχθεί σε έναν από τους πέντε πιο σημαντικούς παράγοντες για τη δέσμευση και τη διατήρηση βασικών τεχνολογικών ταλέντων κατά τη διάρκεια και μετά το COVID-19. Οι ηγέτες θα πρέπει συνεπώς να επανεξετάσουν τον τρόπο με τον οποίο προσελκύουν και εμπλέκουν τους υπαλλήλους τους σε έναν κόσμο όπου η φυσική τοποθεσία δεν είναι πλέον πρωταρχικό πλεονέκτημα.

Ποικιλομορφία:

  • Οι γυναίκες στην τεχνολογία εξακολουθούν να αποτελούν πρόβλημα– Η ποικιλομορφία των φύλων στους ηγέτες της τεχνολογίας παραμένει σε γενικές γραμμές αμετάβλητη από την έρευνα του περασμένου έτους (11%).
  • Η Νότια Αμερική είναι ηγέτης– Με το 16% των ηγετικών της τεχνολογικών ηγετών, η Νότια Αμερική έχει 60% περισσότερους ηγέτες πληροφορικής από το Ηνωμένο Βασίλειο (10%). Αυτό είναι ένα άμεσο αποτέλεσμα των προσπαθειών εκεί για τη δημιουργία ενός αυξανόμενου κόμβου για γυναίκες επιχειρηματίες STEM και για την ενεργό εκτέλεση πολλαπλών προγραμμάτων για την ένταξη των γυναικών στον κόσμο της τεχνολογίας.
  • Προώθηση της ποικιλομορφίας– 24% των ηγετών πληροφορικής πιστεύουν ότι ο οργανισμός τους είναι επιτυχής στην προώθηση της ποικιλομορφίας και αυτό έχει βελτιώσει την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία στην ομάδα τεχνολογίας (67%), την πρόσβαση στις σωστές δεξιότητες (56%) και την ικανότητα των ομάδων τους να καινοτομία (53%).

Βασισμένο σε άρθρο του περιοδικού Workflow.

 

Δείτε Επίσης: Υπηρεσία Διαχείρησης Εγγράφων 

0
  • Tweet
Tagged under: covid, digital trasnf, work from home

What you can read next

Πώς να γίνετε πιο παραγωγικοί με ένα λογισμικό διαχείρισης εγγράφων;
Τυπώστε λιγότερο, ψηφιοποιήστε περισσότερο
Ψηφιοποίηση Εγγράφων: Μετατρέποντας το χάρτινο Χάος σε Ψηφιακό Πλεονέκτημα

Recent Posts

  • Το εντυπωσιακό λογισμικό Avoravo από την Intersys

    Το Avoravo είναι ένα μοναδικό εργαλείο που έχει...
  • Canon Large Format eService by Intersys

    Η λογική του managed print services υιοθετείται...
  • Ανανέωση συνεργασίας της Intersys SA με τον AVAX GROUP

    Την ανανέωση της συνεργασίας της με τον AVAX GR...
  • Αυτοματοποίηση τμήματος προμηθειών στα Ο.Κ! Anytime Markets Α.Ε. με το Therefore και την Intersys

    Τα Ο.Κ! Anytime Markets Α.Ε. αποτελούν μια πρότ...
  • Το Therefore™ αναδείχθηκε “ECM Industry Leader” για το 2022

    🏆 Το Therefore™ αναδείχθηκε “ECM Industry...

Πρόσφατα σχόλια

    Featured Posts

    • Το εντυπωσιακό λογισμικό Avoravo από την Intersys

      0 comments
    • Canon Large Format eService by Intersys

      0 comments
    • Ανανέωση συνεργασίας της Intersys SA με τον AVAX GROUP

      0 comments
    • Αυτοματοποίηση τμήματος προμηθειών στα Ο.Κ! Anytime Markets Α.Ε. με το Therefore και την Intersys

      0 comments
    • Το Therefore™ αναδείχθηκε “ECM Industry Leader” για το 2022

      0 comments

    Archives

    • Ιαν 2023
    • Δεκ 2022
    • Νοε 2022
    • Οκτ 2022
    • Σεπτέμβριος 2022
    • Αυγ 2022
    • Ιούλιος 2022
    • Μάϊος 2022
    • Απρίλιος 2022
    • Μαρ 2022
    • Φεβ 2022
    • Οκτ 2021
    • Σεπτέμβριος 2021
    • Αυγ 2021
    • Μάϊος 2021
    • Φεβ 2021
    • Ιαν 2021
    • Δεκ 2020
    • Νοε 2020
    • Οκτ 2020
    • Αυγ 2020
    • Ιούλιος 2020
    • Μάϊος 2020
    • Απρίλιος 2020
    • Οκτ 2019
    • Ιούνιος 2019
    • Μάϊος 2019
    • Απρίλιος 2019
    • Μαρ 2019
    • Φεβ 2019
    • Ιαν 2019
    • Δεκ 2018
    • Νοε 2018
    • Οκτ 2018

    Categories

    • Case Studies
    • News releases
    • Podcasts
    • Άρθρα

    Tags

    Award brother printer business transformation BusinessUndercover Canon covid covid-19 cybersecurity data data encryption data protection data security digitalization digital transformation digital trasnf Greek Tech Intersys Team managed print services microchip shortage OCR PLOTTER podcast Remote Management RMM secure by design secure printing security security award tech industry Technology technology news Tech Pioneer tips transformation work from home Απομακρυσμένη Διαχείριση έλλειψη μικροτσίπ ασφάλεια εγγράφων γραφείο εκτυπωτής εκτύπωση εργασία οδηγός οικειακό γραφείο ψηφιοποίηση

    ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

    • Ευκαιρίες Καριέρας
    • Φόρμα Επικοινωνίας
     Τιμολόγηση

    NEWSLETTER

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ INTERSYS

    • Η Intersys® σήμερα
    • Ιστορία
    • Διοικητική Ομάδα
    • News
    • ISO & Πολιτική Ποιότητας
    • Δίκτυο Συνεργατών
    • Τμήμα Καταναλωτικών Προϊόντων
    • Αναφορές

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

    T: 210 95 54 000
    Email: intersys@intersys.gr

    Intersys Α.Ε.
    Θέση Ντοροβάτεζα, Μαρκόπουλο, Αττική

    Αρ. Γ.Ε.ΜΗ.: 336901000

    Βρείτε μας στο χάρτη

    • GET SOCIAL

    Intersys © 2020 All rights reserved. όροι χρήσης | προστασία προσωπικών δεδομένων

    TOP
    Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς να επεξεργαστούμε δεδομένα όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες δυνατότητες και λειτουργίες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Preferences
    The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}