Πώς η Intersys ανταποκρίθηκε στην πρόκληση του Covid-19

 

H πηγή πληροφόρησης για όλες τις πρωτοβουλίες και προσπάθειες που κάνουμε για να υποστηρίξουμε την Ομάδα, τους Πελάτες και τους Συνεργάτες μας κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η ομάδα της Intersys, αντιλαμβανόμενη πολύ έγκαιρα την κρισιμότητα της έκρυθμης κατάστασης στον παγκόσμιο τομέα υγείας προχώρησε στη σύσταση ειδικής επιτροπής (ομάδα κρούσης) με στόχο το σχεδιασμό και την εκπόνηση ενός στρατηγικού σχεδίου για την αποτελεσματική αντιμετώπιση της πρόκλησης του κορωνoϊού. Το σχέδιο δράσης αποβλέπει στην απρόσκοπτη λειτουργία της επιχείρησης με ταυτόχρονη κοινωνική ευθύνη ως προς την εμπόδιση μετάδοσης του ιού.

Παρακάτω θα βρείτε τα μέτρα υποστήριξης που έχουμε λάβει μέχρι τώρα καθώς και υλικό που ευελπιστούμε ότι θα σας βοηθήσει να προσαρμοστείτε στις συνθήκες που διανύουμε.

Αναγνωρίζουμε ότι οι συνθήκες είναι διαφορετικές για τον καθένα και εάν έχετε προτάσεις/ιδέες για τρόπους με τους οποίους μπορούμε να σας υποστηρίξουμε καλύτερα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας στο prd@intersys.gr.

Η Ομάδα μας διαβάζει κάθε μήνυμα που λαμβάνουμε και ακούει ενεργά τις ανησυχίες σας, μαθαίνει από το feedback σας και συνεχώς ψάχνει τρόπους για να μπορέσουμε όλοι να ανταποκριθούμε με επιτυχία στις ανάγκες της εποχής.

Συνεχής Επικοινωνία και Διαφάνεια

 

Η επικοινωνία είναι μείζονος σημασίας σε μία περίοδο έντονης αβεβαιότητας και συνεχών αλλαγών. Εμείς στην Intersys από την αρχή της πανδημίας βρισκόμαστε στο πλάι των εργαζόμενων, πελατών και συνεργατών μας, ενημερώνοντάς τους για τις δράσεις που εφαρμόζουμε ώστε να εγγυηθούμε την απρόσκοπτη, ποιοτική, παροχή υπηρεσιών και την προστασία της υγείας της Ομάδας, των Πελατών και Συνεργατών μας.

Παρακάτω θα βρείτε τις επικοινωνίες:

Επιστολή CEO - 13/03/2020 - Διαβάστε εδώ

Επιστολή CEO - 17/03/2020  - Διαβάστε εδώ

Επιστολή CEO - 16/04/2020 - Διαβάστε εδώ

Επιστολή CEO - 19/10/2020  - Διαβάστε εδώ

Δωρεάν Υπηρεσίες & Υλικό

 

Ο Covid-19 δεν κάνει διακρίσεις και επιχειρήσεις κάθε τύπου και μεγέθους βρέθηκαν αντιμέτωπες με τις προκλήσεις της πανδημίας. Αναγνωρίζοντας ότι δεν είναι εφικτό όλες οι επιχειρήσεις να υποστηρίξουν την τηλεργασία, αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε δωρεάν παροχές ώστε να στηρίξουμε ενεργά τους πελάτες και συνεργάτες μας.

Δωρεάν Παροχή uniFLOW για 90 ημέρες

Παρέχουμε δωρεάν για 90 ημέρες το λογισμικό uniFLOW το οποίο επιτρέπει στους χρήστες την ανέπαφη εκτύπωση ή την εκτύπωση με ένα άγγιγμα για την αισθητή μείωση της προσωπικής επαφής και κατ’επέκταση τον περιορισμό της μετάδοσης του ιού στο εργασιακό περιβάλλον. Διαβάστε εδώ.

 

Eκτυπώνοντας στην εποχή του COVID-19

Δημιουργήσαμε ένα δωρεάν οδηγό με 10 Χρήσιμες Συμβουλές για την ασφαλή χρήση συσκευών στο γραφείο με στόχο την εύρυθμη λειτουργία και την προστασία των εργαζομένων και του προσωπικού τεχνικής υποστήριξης.

Ψήφος Εμπιστοσύνης Πελατών

Οι μήνες της φετινής Άνοιξης ήταν μία συνολική δοκιμασία για όλες τις εταιρείες, και ειδικά τις εταιρείες που δεν θα μπορούσαν με τίποτε να λείψουν με φυσική παρουσία από το πλάι των πελατών τους. Μετά το τέλος του #lockdown πραγματοποιήσαμε μία σύντομη έρευνα για να σφυγμομετρήσουμε την ικανοποίηση των πελατών μας κατά τη διάρκεια του lockdown. Δείτε παρακάτω τι έχουν να πουν οι πελάτες για την ομάδα μας!

Για περισσότερες πληροφορίες και οδηγίες σχετικά με τον Covid-19, παρακαλούμε επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας.

Blog:

VIEW ALL -
TOP