×

ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΥΒΡΙΔΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΤΗΣ CANON

Το Φορτηγό Υβριδικής Εργασίας της Canon έρχεται και στην Ελλάδα και αποτελεί ένα ζωντανό demo των πιο σύγχρονων λύσεων υβριδικής εργασίας της Canon. Δηλώστε συμμετοχή και μάθετε τα πάντα για το πως μπορούν οι λύσεις τεχνολογίας της Canon να σας βοηθήσουν να απελευθερώσετε την παραγωγικότητα της επιχείρησής σας.

Δηλώστε Συμμετοχή

Intersys

  • Η INTERSYS
    • Ιστορία
    • Η Intersys Σήμερα
    • Η Intersys για τα Ψηφιακά Εργαλεία ΜμΕ
  • ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
    • Managed Print Services (MPS)
      • Το MPS με απλά λόγια
      • Η πλατφόρμα του Print Management
      • Avoravo: Η δύναμη του AI στο MPS
    • Enterprise Content Management (ECM)
      • Το ECM με απλά λόγια
      • Η λύση Therefore
      • Το Therefore στα μέτρα σας
      • Ready Therefore
        • ReadyHR
        • ReadyContract
        • ReadyProcure
        • ReadyAsset
    • Production Print
    • eService Large Format
    • Office Lighting
    • Office Security
    • Remote IT
    • Document Digitization Solutions
  • ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
    • Canon
      • Office Printing
      • Production Printing
      • Plotters
      • Εκτυπωτές ξηρογραφίας
      • Σήμανση και POS
      • Document Scanners
      • Software Solutions
      • Print Management Software
    • HP
      • HP Office Printing
    • Brother Greece
      • Brother Printing
    • Ideal
      • Καταστροφείς Εγγράφων
      • Κοπτικά Μηχανήματα
    • Αxis
    • Milestone Systems
    • IRIS
    • N-ABLE
    • Therefore
  • ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ
    • ROI Calculators
      • Calculator Επιδότησης – Ψηφιακά Εργαλεία Μμε
    • Ιστορίες πελατών
    • Inter-view | Our Blog
    • Intersys News

Όταν μια βιομηχανία αλλάζει για πάντα

by Intersys / Σάββατο, 22 Αυγούστου 2020 / Published in Άρθρα

Όλοι έχουμε βιώσει την πανδημία, με την επακόλουθη μετανάστευση του εργατικού δυναμικού έξω από το γραφείο και σε χώρους εργασίας από το σπίτι (WFH), να αποτελεί έναν καταλύτη που απλώς επιτάχυνε αυτό που συνέβαινε ήδη στην εκτύπωση των επιχειρήσεων. Η πρόσφατη ματιά μας στα οικονομικά OEM δείχνει ότι αυτό ισχύει σε κάποιο βαθμό.

Ο αυτοματισμός των διαδικασιών και ο ψηφιακός μετασχηματισμός απομακρύνουν ήδη τις επιχειρηματικές διαδικασίες από τη χρήση χαρτιού, όπως έχει προβλεφθεί και διατίθεται στην αγορά για πολλά χρόνια. Με το κλείσιμο γραφείων λόγω της πανδημίας που δημιουργεί ένα ευρέως κατανεμημένο εργατικό δυναμικό -το εργατικό δυναμικό αποτελείται από περισσότερους «ψηφιακούς ντόπιους» από ποτέ- και ταχύτερη υιοθέτηση τεχνολογίας όπως κινητές συσκευές, βιντεοδιάσκεψη και άλλες συνεργατικές πλατφόρμες. Η εξάρτηση από τα έντυπα και τα έντυπα έγγραφα έχει υποχωρήσει πιο γρήγορα.

Πράγματι, ακόμη και εταιρείες χαρτιού όπως η Domtar και η Boise έχουν δει μείωση της ζήτησης χαρτιού για χρήση γραφείου . Οι αποστολές ελεύθερου φύλλου χωρίς επικάλυψη μειώθηκαν κατά 22% τον Ιούλιο του 2020 σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2019, και τον Απρίλιο τόσο η Domtar όσο και η Boise έχουν μειώσει την παραγωγή και μάλιστα έκλεισαν ορισμένα χαρτοποιία.

Οι ερωτήσεις στο μυαλό όλων, φυσικά, είναι “Τι θα ακολουθήσει;” Θα ανακάμψει η επιχείρηση και πότε; Πόσο καιρό θα χρειαστεί για να ξεκινήσει αυτή η ανάκαμψη; Τι ισχύει για το μέλλον της βιομηχανίας;

Η οικονομία και η ανάκαμψη

Η εκτύπωση γραφείου βασίζεται σε εργαζόμενους στο γραφείο. Σε αυτήν την εποχή της πιο σοβαρής ύφεσης στην εποχή μετά τον Β ‘Παγκόσμιο Πόλεμο , το μέσο τριμηνιαίο ποσοστό ανεργίας του δεύτερου τριμήνου είναι στο 13%. Αυτό είναι το υψηλότερο από το 1948 και είναι το ένα τρίτο υψηλότερο από το προηγούμενο χειρότερο ποσοστό 10% το 1983.

Η επαναφορά των μισθωτών στη μισθοδοσία, πόσο μάλλον στο γραφείο, εξαρτάται από το πόσο σύντομα επιλύεται η κατάσταση COVID-19. Ακόμα και αν γίνουν διαθέσιμα εμβόλια και θεραπευτικές πρακτικές, οποιαδήποτε πραγματική οικονομική ανάκαμψη θα αντικατοπτρίζεται μόνο στην ταχύτητα με την οποία μειώνεται η ανεργία.

Πόσο περισσότερο?

Στις αρχές του 2008, το μέσο τριμηνιαίο ποσοστό ανεργίας ήταν 5%. Από την αρχή της χρηματοπιστωτικής κρίσης εκείνου του έτους, το επιτόκιο αυξήθηκε στο υψηλό του 9,8% το πρώτο τρίμηνο του 2010 προτού δείξει σημάδια πτώσης και χρειάστηκε μέχρι το τέλος του 2015 να ανακάμψει στο επίπεδο 5%. Μόλις ξεπεράστηκε, η ανεργία ήταν σε τροχιά στα χαμηλότερα επίπεδα που έχουν καταγραφεί ποτέ, καθώς η οικονομία έγινε η ισχυρότερη στην ιστορία.

Σήμερα, η ανεργία είναι 9,5 εκατοστιαίες μονάδες υψηλότερη από το τέταρτο τρίμηνο του 2019, το τρίμηνο πριν από την έναρξη του COVID-19. Οι περισσότεροι οικονομολόγοι υποθέτουν τώρα ότι οι ΗΠΑ και οι ευρωπαϊκές οικονομίες δεν θα επανέλθουν σε επίπεδα προ-κορανοϊού έως τα μέσα – τέλη του 2022 και όλα αυτά βασίζονται στο κατά πόσον η κατάσταση του COVID-19 επιλύεται τελικά.

Ωστόσο, υπάρχουν πολλοί εργαζόμενοι που απασχολούνται επί του παρόντος που χρειάζονται την τεχνολογία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που βρίσκονται στο κανάλι απεικόνισης. Σε κάποιο σημείο περισσότεροι εργαζόμενοι θα προσληφθούν και θα έχουν τις ίδιες ανάγκες. Οι πάροχοι λύσεων στο κανάλι που κατανοούν πως «από την κρίση έρχεται ευκαιρία» θα πρέπει να αντιμετωπίσουν ρεαλιστικά τα γεγονότα και να αποτρέψουν την ευσεβής σκέψη ότι η επιχείρηση σύντομα θα «επιστρέψει στην προ-πανδημία κανονικότητα». Η προετοιμασία και ο σχεδιασμός χρησιμοποιώντας γεγονότα έχουν ήδη και θα συνεχίσουν να τους επιτρέπουν να προσαρμοστούν για να ξεφύγουν από την καταιγίδα και να βγούν από αυτήν την κρίση ισχυρότερη από ποτέ. Ωστόσο, αυτό που είναι σημαντικό να θυμόμαστε είναι ότι, παρόλο που οι εργαζόμενοι θα προσληφθούν εκ νέου από εκείνες τις επιχειρήσεις που επιβιώνουν, αυτό δεν σημαίνει ότι θα επιστρέψουν στο γραφείο ή θα επιστρέψουν στην εκτύπωση όπως έκαναν πριν ή κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Ο χώρος εργασίας του γραφείου έχει αλλάξει για πάντα

Σύμφωνα με την Forrester Research, έως και το 30% των εργαζομένων που εργάζονται από το σπίτι θα απομακρυνθούν μόνιμα. Ο Cushman Wakefield, ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές λύσεων εμπορικών ακινήτων στον κόσμο, οραματίζεται έως και το 50% του εργατικού δυναμικού που εργάζεται σε ένα « Σύνολο γραφείων, σπιτιών και τρίτων θέσεων εξισορρόπησης συνολικού χώρου εργασίας ». Οι δομικές επιπτώσεις στον «παλιό» χώρο εργασίας γραφείων είναι σημαντικές για να κατανοήσουμε.

Ορισμένες επιχειρήσεις έχουν ήδη αρχίσει να ελέγχουν και να αλλάζουν το συνολικό τους αποτύπωμα ακινήτων. Μερικοί συρρικνώνουν το συνολικό χώρο γραφείου για να ευθυγραμμίσουν τις ανάγκες τους σε ακίνητα με ένα μειωμένο, επί τόπου εργατικό δυναμικό. Μερικοί μετακινούνται από κεντρικούς χώρους σε προαστιακούς χώρους για να καλύψουν καλύτερα τις ανάγκες του κατανεμημένου εργατικού δυναμικού τους. Οι περισσότεροι εξετάζουν επίσης πώς να διατηρήσουν τους υπαλλήλους ασφαλείς κατά τη διάρκεια αυτής της πανδημίας και πέρα ​​από αυτό, ακολουθώντας τις κοινωνικές απομακρυσμένες οδηγίες χρησιμοποιώντας την έννοια «γραφείο δύο μέτρων»

Βασικά όλα αυτά τα σενάρια είναι μια εξέταση των τεχνολογιών και των συσκευών που απαιτούνται για την υποστήριξη του νέου προτύπου. Μερικές αναμφίβολα θα μειωθούν ή θα αφαιρεθούν, μερικές θα χρησιμοποιηθούν περισσότερο από ό, τι στο παρελθόν. Η επιτάχυνση μακριά από τις διαδικασίες που βασίζονται σε χαρτί και απαιτούν εκτύπωση γραφείου είναι μέρος της πρώτης.

Το γραφείο θα συνεχίσει να παίζει ζωτικό ρόλο στον τρόπο λειτουργίας και ανάπτυξης των οργανώσεων. Οι εργαζόμενοι πρέπει ακόμη να διαχειριστούν και να επεξεργαστούν τεράστιες ποσότητες πληροφοριών, ροών εργασίας και επιχειρηματικών διαδικασιών, αλλά αυτές ψηφιοποιούνται πιο γρήγορα από ό, τι στο παρελθόν στις πρωτοβουλίες ψηφιακού μετασχηματισμού που επιταχύνθηκαν μέσω της κρίσης COVID-19. Η ζήτηση για εκτύπωση μπορεί να μην φτάσει ποτέ στο μηδέν, αλλά πόσο χαμηλό πρέπει να είναι ένα εικονικό μηδέν και τι σημαίνει αυτό για την ανάκτηση και το μέλλον της βιομηχανίας εκτυπωτή / φωτοαντιγραφικού / MFD;

Επιβίωση του γκρεμού

Μια ερώτηση που τέθηκε εδώ και πολλά χρόνια από αναλυτές της βιομηχανίας ήταν «τι θα συνέβαινε εάν (εισαγάγετε OEM, όνομα εμπόρου) χάσατε τον μισό όγκο της εκτυπωμένης σελίδας σας σε μια νύχτα; Και πολλοί από εμάς έχουν ρωτήσει πότε θα εμφανιστεί αυτός ο «γκρεμός». Δυστυχώς, τουλάχιστον το δεύτερο τρίμηνο του 2020, συνέβησαν και τα δύο.

Τα έσοδα από τις ετήσιες λύσεις εκτύπωσης 2019 που αναφέρθηκαν από τους OEM ήταν περίπου 22 δισεκατομμύρια δολάρια λιγότερο από ό, τι αναφέρθηκε το 2008. Αυτό ισοδυναμεί με τα μέσα ετήσια έσοδα, κατά τη διάρκεια αυτών των 12 ετών, που παράγονται από τη Ricoh και την Konica Minolta. Μήπως είναι η απόδοση του δεύτερου τριμήνου του 2020 η ιστορική κλήση αφύπνισης που αλλάζει για πάντα τη βιομηχανία εκτύπωσης και φωτοαντιγραφικών;

Ήδη, η OKI Data Americas έχει ανακοινώσει το τέλος της ζωής του εξοπλισμού με επωνυμία OKI στις αγορές της Αμερικής λόγω «σημαντικών αλλαγών στη ζήτηση της αγοράς εκτυπωτών λόγω της πανδημίας COVID-19». Αυτό είναι μόνο το κομμάτι της Αμερικής της ΟΚΙ, αλλά δεν είναι δύσκολο να φανταστούμε άλλους στη βιομηχανία να εξετάζουν μια παρόμοια στρατηγική. Ενώ η έξοδος των ανταγωνιστών από την αγορά ή οι ενοποιήσεις μέσω συνεργασιών ή εξαγορών μπορεί να βοηθήσουν τους υπόλοιπους παίκτες βραχυπρόθεσμα, αυτές οι στρατηγικές από μόνες τους αγνοούν τη μεγάλη εικόνα. Αυτή η άποψη είναι ότι η συνολική αγορά εκτύπωσης και φωτοαντιγραφικών, όπως γνωρίζουμε, βρίσκεται σε συνεχή πτώση και εκείνες που βασίζονται σε μεγάλο βαθμό στην εκτύπωση γραφείου θα συνεχίσουν να πληρώνουν μια τιμή καθώς η χρήση εκτύπωσης και οι όγκοι σελίδων συνεχίζουν να μειώνονται.

Για να είμαστε ρεαλιστικοί, υπάρχουν κλάδοι αμείωτης ευκαιρίας εκτύπωσης, όπως σήμανση, συσκευασία, ετικέτες, καθώς και εμπορικές θέσεις. Οι κατασκευαστές με προϊόντα σε αυτούς τους τομείς θα δουν ότι οι επιχειρήσεις αναπτύσσονται και αντισταθμίζουν μερικές από τις απώλειες που αναπόφευκτα θα συνεχιστούν από το γραφείο. Οι κατασκευαστές με καταναλωτικές επιχειρήσεις θα συνεχίσουν να αυξάνονται σε αυτήν την επιχείρηση καθώς η εργασία από το σπίτι γίνεται μόνιμο μέρος του νέου οικοσυστήματος στο χώρο εργασίας. Ωστόσο, αυτή η κατηγορία τελικά θα διαβρωθεί επίσης, και είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς πώς οι έμποροι καναλιών απεικόνισης μπορούν πραγματικά να τοποθετηθούν για να εκμεταλλευτούν πλήρως αυτήν την αγορά, ειδικά καθώς ορισμένοι σημαντικοί κατασκευαστές έχουν ιδρύσει διαδικτυακές επιχειρήσεις.

Πολλοί έμποροι με προοπτικές συνεχίζουν να αποκτούν αντιπροσώπους για να προσθέσουν στην υπάρχουσα επιχείρησή τους και να προσθέσουν νέες τεχνολογίες και υπηρεσίες που τους επιτρέπουν να είναι σε καλή θέση για να ανταγωνιστούν στο νέο οικοσύστημα στο χώρο εργασίας. Ακόμη και όταν οι έμποροι εξερευνούν νέους δρόμους στην αγορά, όπως οι προσπάθειες ηλεκτρονικού εμπορίου και τα πακέτα από το σπίτι, είναι προφανές ότι γνωρίζουν ότι πρέπει να τοποθετηθούν για να μειώσουν την εξάρτησή τους από την εκτύπωση και την αντιγραφή. Οι ερωτηθέντες στη μελέτη Market Trends για το 2019 του Imaging Channel ανέφεραν ότι ενώ το 67% των συνολικών εσόδων τους για το 2018 ήταν υλικό, αναλώσιμα και υπηρεσίες εκτυπωτή / φωτοτυπικού / MFP, είχαν πτώση σε σχέση με το 70% του προηγούμενου έτους. Το άλλο 33% των εσόδων προήλθε από συμβουλευτικές υπηρεσίες, υπηρεσίες πληροφορικής, λογισμικό, χρηματοδότηση και άλλα.

Σε επίπεδο μεταπωλητή και μεταπωλητή καναλιού, όσοι κατανοούν την ανάγκη να έχουν έναν ισορροπημένο συνδυασμό προϊόντων και υπηρεσιών θα βρουν ευκολότερη την ανάκτηση. Έχουν επίσης τις περισσότερες ευκαιρίες για ανάπτυξη στο αλλαγμένο γραφείο και στο χώρο εργασίας.

Οι OEM που θα ανακάμψουν γρηγορότερα θα είναι εκείνοι που δεν θα πατήσουν το κουμπί «αναβολή» στον τρέχοντα συναγερμό και είναι διατεθειμένοι να υποβάλουν τις τολμηρές ερωτήσεις για το πώς ταιριάζουν η λειτουργία, η επιχειρηματική στρατηγική, τα τρέχοντα και τα νέα προϊόντα σε αυτόν τον νέο κόσμο. Μόνο η μείωση του κόστους, παρότι αποδίδει κέρδη τα τελευταία χρόνια σε μείωση των εσόδων, δεν θα είναι η μόνη απάντηση.

Η εκτύπωση δεν τελειώνει εντελώς, αλλά θα πρέπει να ερωτηθούν και να απαντηθούν δύσκολες ερωτήσεις σχετικά με τα χαρτοφυλάκια προϊόντων γραφείου. Πόσα προϊόντα Α3 χρειάζονται πραγματικά και είναι το Α4 η μόνη άλλη απάντηση; Απαιτείται πραγματικά λέιζερ A4 2.000 $ ή MFP inkjet για απομακρυσμένους εργαζόμενους ή μήπως τα inkjets κάτω των 200 $ ταιριάζουν στο λογαριασμό; Πρέπει να πραγματοποιηθεί εκ νέου ιεράρχηση των δαπανών R&D. Εκείνοι οι OEM που είναι πρόθυμοι να ανακαλύψουν εκ νέου τον εαυτό τους να μεταμορφωθούν από έναν πάροχο υλικού και εκτύπωσης σε έναν πάροχο λύσεων και υπηρεσιών που ταιριάζουν στο νέο οικοσύστημα του χώρο εργασίας, πιθανότατα θα βρουν ένα καλύτερο και πιο ισορροπημένο μέλλον. Πολλοί έχουν ήδη κάνει βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση, μερικοί περισσότερα από άλλους.

Σχέδιο δράσης

Δεν έχουμε κρυστάλλινη σφαίρα για να προβλέψουμε με ακρίβεια τι πραγματικά υπάρχει στο μέλλον, αλλά σαφώς απαιτείται δράση. Αυτή τη φορά είναι ιστορικής σημασίας και είμαστε αισιόδοξοι ότι οι παίκτες του κλάδου (όπως πολλοί έχουν ήδη κάνει) θα ανταποκριθούν στην περίσταση.

Συγκεκριμένα, πιστεύουμε ότι το πώς αντιδρούν οι κατασκευαστές αυτήν τη στιγμή θα έχει μακροχρόνιες επιπτώσεις στους συνεργάτες, τους μεταπωλητές, τους εμπόρους, τους πελάτες και τους επενδυτές τους – για καλό ή κακό. Οι μεταπωλητές και οι έμποροι καναλιών απεικόνισης είναι δημιουργικοί επιχειρηματίες που έχουν βρει επιτυχία προσαρμόζοντας την αλλαγή στη δυναμική των επιχειρήσεων. Εκείνοι οι OEM που συνεχίζουν να βλέπουν τους μεταπωλητές τους μόνο ως ένα δρόμο για την πώληση των προϊόντων που κατασκευάζουν, πιθανότατα θα έχουν ελάχιστη επιτυχία. Εκείνοι οι OEM που ενεργούν για να βοηθήσουν τους μεταπωλητές και τους αντιπροσώπους τους να συνεχίσουν να προσαρμόζονται και να παρέχουν το σωστό συνδυασμό υλικού εκτύπωσης και άλλων λύσεων και υπηρεσιών που απαιτεί ο νέος χώρος εργασίας, θα είναι εκείνοι που θα έχουν τη μεγαλύτερη επιτυχία. Η συνεργασία με μεταπωλητές μέσω προγραμμάτων και η βοήθεια τους να ανακαλύψουν και να δημιουργήσουν νέους δρόμους για την αγορά θα δημιουργήσουν επίσης ειλικρινείς, ισχυρές και μακροχρόνιες συνεργασίες.

Ένας ομιλητής που ακούσαμε πρόσφατα ρώτησε, “Πώς συνδέεστε με ένα γραφείο που έχει αλλάξει για πάντα;” Η απάντηση, για μια βιομηχανία σαν τη δική μας, είναι αυτονόητη καθώς αλλάζαουμε και εξελισσόμαστε μαζί με τις ανάγκες του γραφείου.

 

Δείτε Επίσης: Υπηρεσία Διαχείρησης Εγγράφων | Υπηρεσία Διαχείρησης Εκτυπώσεων

0
  • Tweet
Tagged under: covid, work from home, γραφείο, εκτύπωση, εργασία

What you can read next

Cloud Computing
Το COVID-19 αναγκάζει μια από τις μεγαλύτερες εξελίξεις στην επένδυση τεχνολογίας στην ιστορία
Τι είναι η απομακρυσμένη παρακολούθηση και διαχείριση (RMM);

Recent Posts

  • Το εντυπωσιακό λογισμικό Avoravo από την Intersys

    Το Avoravo είναι ένα μοναδικό εργαλείο που έχει...
  • Canon Large Format eService by Intersys

    Η λογική του managed print services υιοθετείται...
  • Ανανέωση συνεργασίας της Intersys SA με τον AVAX GROUP

    Την ανανέωση της συνεργασίας της με τον AVAX GR...
  • Αυτοματοποίηση τμήματος προμηθειών στα Ο.Κ! Anytime Markets Α.Ε. με το Therefore και την Intersys

    Τα Ο.Κ! Anytime Markets Α.Ε. αποτελούν μια πρότ...
  • Το Therefore™ αναδείχθηκε “ECM Industry Leader” για το 2022

    🏆 Το Therefore™ αναδείχθηκε “ECM Industry...

Πρόσφατα σχόλια

    Featured Posts

    • Το εντυπωσιακό λογισμικό Avoravo από την Intersys

      0 comments
    • Canon Large Format eService by Intersys

      0 comments
    • Ανανέωση συνεργασίας της Intersys SA με τον AVAX GROUP

      0 comments
    • Αυτοματοποίηση τμήματος προμηθειών στα Ο.Κ! Anytime Markets Α.Ε. με το Therefore και την Intersys

      0 comments
    • Το Therefore™ αναδείχθηκε “ECM Industry Leader” για το 2022

      0 comments

    Archives

    • Ιαν 2023
    • Δεκ 2022
    • Νοε 2022
    • Οκτ 2022
    • Σεπτέμβριος 2022
    • Αυγ 2022
    • Ιούλιος 2022
    • Μάϊος 2022
    • Απρίλιος 2022
    • Μαρ 2022
    • Φεβ 2022
    • Οκτ 2021
    • Σεπτέμβριος 2021
    • Αυγ 2021
    • Μάϊος 2021
    • Φεβ 2021
    • Ιαν 2021
    • Δεκ 2020
    • Νοε 2020
    • Οκτ 2020
    • Αυγ 2020
    • Ιούλιος 2020
    • Μάϊος 2020
    • Απρίλιος 2020
    • Οκτ 2019
    • Ιούνιος 2019
    • Μάϊος 2019
    • Απρίλιος 2019
    • Μαρ 2019
    • Φεβ 2019
    • Ιαν 2019
    • Δεκ 2018
    • Νοε 2018
    • Οκτ 2018

    Categories

    • Case Studies
    • News releases
    • Podcasts
    • Άρθρα

    Tags

    Award brother printer business transformation BusinessUndercover Canon covid covid-19 cybersecurity data data encryption data protection data security digitalization digital transformation digital trasnf Greek Tech Intersys Team managed print services microchip shortage OCR PLOTTER podcast Remote Management RMM secure by design secure printing security security award tech industry Technology technology news Tech Pioneer tips transformation work from home Απομακρυσμένη Διαχείριση έλλειψη μικροτσίπ ασφάλεια εγγράφων γραφείο εκτυπωτής εκτύπωση εργασία οδηγός οικειακό γραφείο ψηφιοποίηση

    ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ

    • Ευκαιρίες Καριέρας
    • Φόρμα Επικοινωνίας
     Τιμολόγηση

    NEWSLETTER

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ INTERSYS

    • Η Intersys® σήμερα
    • Ιστορία
    • Διοικητική Ομάδα
    • News
    • ISO & Πολιτική Ποιότητας
    • Δίκτυο Συνεργατών
    • Τμήμα Καταναλωτικών Προϊόντων
    • Αναφορές

    ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

    T: 210 95 54 000
    Email: intersys@intersys.gr

    Intersys Α.Ε.
    Θέση Ντοροβάτεζα, Μαρκόπουλο, Αττική

    Αρ. Γ.Ε.ΜΗ.: 336901000

    Βρείτε μας στο χάρτη

    • GET SOCIAL

    Intersys © 2020 All rights reserved. όροι χρήσης | προστασία προσωπικών δεδομένων

    TOP
    Διαχείριση Συγκατάθεσης Cookies
    Για να παρέχουμε την καλύτερη εμπειρία, χρησιμοποιούμε τεχνολογίες όπως cookies για την αποθήκευση ή/και την πρόσβαση σε πληροφορίες συσκευών. Η συγκατάθεση σε αυτές τις τεχνολογίες θα επιτρέψει σε εμάς να επεξεργαστούμε δεδομένα όπως συμπεριφορά περιήγησης ή μοναδικά αναγνωριστικά σε αυτόν τον ιστότοπο. Η μη συγκατάθεση ή η ανάκληση της συγκατάθεσης, μπορεί να επηρεάσει αρνητικά ορισμένες δυνατότητες και λειτουργίες.
    Λειτουργικά Πάντα ενεργό
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση είναι απολύτως απαραίτητη για τον νόμιμο σκοπό της δυνατότητας χρήσης συγκεκριμένης υπηρεσίας που ζητείται ρητά από τον συνδρομητή ή τον χρήστη ή με αποκλειστικό σκοπό τη μετάδοση επικοινωνίας μέσω δικτύου ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
    Preferences
    The technical storage or access is necessary for the legitimate purpose of storing preferences that are not requested by the subscriber or user.
    Στατιστικά
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση που χρησιμοποιείται αποκλειστικά για στατιστικούς σκοπούς. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
    Εμπορικής Προώθησης
    Η τεχνική αποθήκευση ή πρόσβαση απαιτείται για τη δημιουργία προφίλ χρηστών για την αποστολή διαφημίσεων ή για την καταγραφή του χρήστη σε έναν ιστότοπο ή σε διάφορους ιστότοπους για παρόμοιους σκοπούς εμπορικής προώθησης.
    Διαχείριση επιλογών Διαχείριση υπηρεσιών Διαχείριση παρόχων Διαβάστε περισσότερα για αυτούς τους σκοπούς
    Προβολή προτιμήσεων
    {title} {title} {title}