×
COVID-19 response

Οι δράσεις μας για τον COVID-19

H Intersys δραστηριοποιήθηκε άμεσα με την έναρξη της πανδημίας στην Ελλάδα φροντίζοντας την ασφάλεια των εργαζομένων και των πελατών της. Στις ενέργειες αντιμετώπισης της πανδημίας ανήκουν και μια σειρά ενεργειών επικοινωνίας. Παρακάτω σημειώνονται μερικές από αυτές.

 Στις Η.Π.Α. ο Οκτώβριος έχει καθιερωθεί σε Εθνικό Μήνα Ενημέρωσης για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, κυβερνοασφάλεια (cybersecurity). Ενώ προήλθε από τις Η.Π.Α., παρατηρείται παγκοσμίως ως ώρα για την προώθηση κατάλληλων μέτρων ασφαλείας για τους οργανισμούς και εδραίωση της κυβερνοασφάλειας ως βασική προτεραιότητα των τμημάτων IT κάθε επιχείρησης. Το φετινό θέμα ήταν «Do Your Part. #BeCyberSmart».
*βασισμένο σε άρθρο του περιοδικού Workflow   ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ – (ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ) – Οι εταιρείες ξόδεψαν το ισοδύναμο περίπου 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ την εβδομάδα για την τεχνολογία που επιτρέπει την ασφαλή και οικιακή εργασία κατά τη διάρκεια του COVID-19, αποκαλύπτει το  2020 Harvey Nash / KPMG CIO Survey . Αυτή ήταν μια από τις μεγαλύτερες αυξήσεις στην
Όλοι έχουμε βιώσει την πανδημία, με την επακόλουθη μετανάστευση του εργατικού δυναμικού έξω από το γραφείο και σε χώρους εργασίας από το σπίτι (WFH), να αποτελεί έναν καταλύτη που απλώς επιτάχυνε αυτό που συνέβαινε ήδη στην εκτύπωση των επιχειρήσεων. Η πρόσφατη ματιά μας στα οικονομικά OEM δείχνει ότι αυτό ισχύει σε κάποιο βαθμό. Ο αυτοματισμός των διαδικασιών και

COVID-19: απειλή ή ευκαιρία;

Πριν λίγους μήνες, η άφιξη του Covid-19 σηματοδότησε την κινητοποίηση μικρών και μεγάλων επιχειρήσεων, τη δημιουργία οικιακών γραφείων και κατ’επέκταση, την ερήμωση των εργασιακών εγκαταστάσεων κατά τη διάρκεια του lockdown. Η επιχειρηματική κοινότητα συνεχίζει να εμπλουτίζει τις γνώσεις της και να μαθαίνει περισσότερα μέσα από τις καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζει. Σίγουρα, οι εταιρείες μέχρι τώρα
Tagged under: ,
Παρά την συνεχιζόμενη στροφή προς την ψηφιοποίηση, η αλήθεια είναι ότι πολλές βασικές επιχειρηματικές διαδικασίες εξακολουθούν να θάβονται στο χαρτί. Ακόμα και στους μεγαλύτερους και πιο τεχνολογικά προηγμένους οργανισμούς, το χαρτί εξακολουθεί να αποτελεί βασικός παράγοντας των διαδικασιών. Αυτό δεν περιλαμβάνει μόνο ad hoc και ροές εργασίας για συγκεκριμένες διαδικασίες, όπως το άνοιγμα νέων λογαριασμών
TOP